טיפים לפני שטסים לעבוד בחו"ל

זה עתה פשטתם את מדי החאקי לטובת שחרור מהשירות הצבאי, או שמא קיבלתם חשק לנסוע לחו"ל אחרי שהשכן חזר משם עם ים חוויות ומזוודת-דולרים. לא באמת משנה.
גם אתם מתכננים רילוקיישן? בכל שנה יורדים מהארץ צעירים ברבים, רובם משוחררי צבא המעוניינים לעשות כסף גדול במינימום זמן. אפשר להבין אותם. השכר המוצע בחו"ל עבור אותה עבודה בארץ הינו כמעט פי 4 מהשכר בישראל. רק לפני שאתם מתחילים בחיפוש של משרות עבודה בחו"ל חשוב שתצטיידו בטיפים חשובים אותם ניסחו בעלי ניסיון שעשו לפניכם את הדרך. טיפים לפני שטסים לעבודה בחו"ל – כל מה שחשוב שתדעו לפני ביצוע רילוקיישן.

עבודת ישראלים בחו"ל – היתרונות

לעבודה בחו"ל מספר יתרונות מהותיים:

  • שכר גבוה בהרבה מהשכר הממוצע בישראל.

    ישראלים המגיעים לעבוד בחו"ל נהנים ממשרות עבודה בחו"ל המהוות הכנסה קבועה שיכולה להגיע לכ-10,000 דולר בחודש בממוצע.

  • ניסיון תעסוקתי מול גורמים זרים

    בהיבט של התפתחות אישית כתוצאה מעבודה בחו"ל ניתן למנות את ההצלחה שבאתגר עמידה מול מנהלי עבודה, בוסים וחברים לצוות מתרבות שונה בארץ זרה – כלים אלו יעמדו לכם בהמשך הדרך העסקית שלכם.

  • לימוד יסודי של שפה, מנטליות ותרבות חדשה

    אין ספק כי הרזומה שלכם מתעשר בערך משמעותי של היכרות עם מדינת יעד שונה, יציאה מתחומי הארץ והכרת מקומות, דפוסי חשיבה ומנטליות חדשים. ידע זה מהווה כלי חשוב בחיים האישיים והעסקיים בהמשך.

  • שילוב העבודה עם טיול חוויתי בחו"ל

    בואו לא נשכח שעבודה בחו"ל יכולה להשתלב היטב עם טיול חוויתי במיוחד – תוכלו לעבוד בבקרים ובהמשך היום ובסופי שבוע ליהנות מפלאי ארץ היעד הכוללים: אטרקציות, קניונים, נופים מרהיבים, מסעדות ועוד. גם עובדים, גם נהנים וגם חוסכים – מה יכול להיות טוב יותר?!

מה סוג העבודה בחו"ל המתאים לכם באופן ספציפי?

קיימים סוגים שונים של משרות עבודה בחו"ל. ההיצע מגוון מה שמאפשר לכם כמחפשי עבודה למצוא את התחום הספציפי בו אתם חזקים ולהנות מעבודה שלא רק מתגמלת אלא גם מעניקה סיפוק. לפניכם פירוט של משרות עבודה בחו"ל לסוגיהן. לבחירתכם:

עבודה בעגלות

אם ניחנתם בכושר שכנוע ויכולת השפעה, אתם אוהבים אינטראקציה חברתית ומסוגלים למכור קרח לאסקימוסים – עבודה בעגלות מתאימה לכם בול! תוכלו לעבוד במכירה של גאדג'טים, פריטי אופנה שונים, מוצרי מזון ושירותים בדוכנים, עגלות וחנויות. מכירות בחו"ל – לאמביציונרים, חדורי מטרה ובעלי תקשורת בין אישית מפותחת – עבודה בעגלות זה בשבילכם.

עבודות חקלאות

אוהבים לעבוד קשה ולנגב אגלי סיפוק בסוף יום? עבודה בחקלאות היא תחום מבוקש ביותר בו אתם נותנים את המקסימום מבחינה פיזית: לשתול, לנטוע, לקטוף, לארוז, לחרוש, לזרוע ועוד, אל תשכחו שגם התמורה מקסימלית – הנאה רבה לצד משכורת גבוהה במיוחד. העבודה בתחום זה מתאימה למי שלא מפחד מאתגרים ומנגד מעוניין לשלב עבודה מספקת בהיכרות מעמיקה עם תרבות שונה.

עבודה מקצועית

מחזיקים ביד ידע מקצועי בתחום נחשק? תגידו, למה לעבוד פה בארץ אם אפשר לעבוד בחו"ל ולהרוויח הרבה יותר? מומחי הובלות, מנעולנות או כל מקצוע אחר מוזמנים לעשות רילוקיישן ולפטם את חשבון הבנק במשכורות תפוחות. אותה גברת בשינוי המשכורת.

לפני הנסיעה לחו"ל: חשוב לבדוק!

לא נוסעים לחו"ל לפני שבודקים היטב מהם תנאי ההעסקה, גובה השכר ורמת האמינות של המעסיקים. זכרו, מהבטחות לא משלמים משכנתא, וודאו שיש להן כיסוי.
אנחנו פי ג'ובס – חברת השמה לעבודה בחו"ל מתחייבים לברר היטב על כל משרה ולייצר עבורכם מקום עבודה אידיאלי בחו"ל ברמות אמינות ואחריות גבוהות.

בנוסף, חשוב שתבחרו במדינה שבה שפת המקום אינה זרה לכם. דוברי אנגלית? טוסו לעבוד באוסטרליה, צפון או דרום ארה"ב וקנדה בעדיפות גבוהה לעומת ארצות אירופה שם נצרך ידע בשפות מקומיות אחרות.

אין לי ניסיון תעסוקתי, האם מתאימה לי עבודה בחו"ל?

התשובה היא כן. מגוון המשרות המתאימות לישראלים בחו"ל הוא גדול. נדרשת רמת שליטה טובה בשפה האנגלית לצורך לימוד קורסי הכשרה המוצעים מטעם חברות שונות בעיקר עבור עבודות מכירה. בנוסף, קיימים קורסי הכשרה גם עבור משרות מקצועיות בתחומי המנעולנות ועוד.

טיפים חשובים לפני שאתם נוסעים לעבוד בחו"ל

איפה אנחנו תופסים אתכם – אורזים מזוודה? אוכלים מנת פלאפל כדי לא לשכוח את ההווי הישראלי? חשוב לנו לצייד אתכם בטיפים חשובים ביותר לפני הרילוקיישן:

  • חפשו המלצות. לפני שאתם יוצאים למדינת היעד או חותמים חוזה, חשוב ביותר לברר היטב אצל עובדים קודמים שהתנסו בעבודה מול מנהלי העבודה ויודעים לספר על נהלים, רמת אמינות, רמת שכר ודרישות העבודה בפועל. למידע הפנימי הזה ישנו חשיבות רבה עבורכם בתכנון הרילוקיישן.
  • חשוב ביותר לבדוק את אזור העבודה והמגורים: רמת הנגישות, מרכזיות, שימוש בתחבורה ציבורית, קרבה למרכזי קניות ומנטליות.
  • לפני חתימת חוזה בדקו היטב את תנאי החוזה עדיף בלווי מכר כדי למנוע סילופים ושקר מטעם מנהלי החברה העלולים לנצל תמימות של אזרחים זרים.

עבודה בחו"ל זה Pjobs

אנחנו Pjobs – חברת השמה של משרות לישראלים בחו"ל. Pjobs כאן לשירותכם בליווי צמוד בכל תהליך הרילוקיישן כולל מציאת עבודה על פי דרישתכם, סידור מקום מגורים, סיוע בחתימת חוזה ובהוצאת ויזה וכל מה שכלול בנסיעה שלכם לחו"ל. אנחנו מעסיקים את טובי היועצים עבור מתן ייעוץ בכל הקשור בעבודה בחו"ל. מלאו באתר טופס הרשמה ואנחנו נחזור אליכם בהקדם עם העבודה הטובה ביותר אותה תוכלו למצוא בחו"ל. עבודה בעגלות, כסף, טיול, חוויה, ניסיון תעסוקתי – אנחנו Pjobs ואנחנו לשירותכם בכל עת. עת לטוס.

שתפו אותנו

מעוניינים לעבוד בחו''ל?
השאירו את הפרטים שלכם,
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

עבודה בדובאי

עבודה באוסטרליה

עבודה באירופה

עבודה בעגלות

עבודות בחו״ל

שאלות תשובות