עבודה בארה"ב בעגלות

בשנים האחרונות, מספר הולך וגדל של אזרחים ישראלים מחפשים הזדמנויות עבודה בארצות הברית. אחת העבודות שצברה התעניינות ופופולאריות רבה בקרב ישראלים היא עבודה בעגלות. חברת pjobs – עבודה בחו"ל הינה חברת השמה, אשר מסייעת לישראלים להשתלב בתחום העגלות בארה"ב. במאמר זה נבדוק את היתרונות של עבודה בעגלות בארה"ב, את הדרישות החוקיות מאזרחים ישראלים, ואת ההשלכות של עבודה ללא האישורים הדרושים.

היתרונות של עבודה בארה"ב בעגלות

גמישות

ניתן לעסוק בשיווק מוצרים בעגלה במקומות שונים, מה שמאפשר ליזמים להתמקד על קהלים ספציפיים ולהגיע ליותר לקוחות. גמישות זו מאפשרת גם התאמה לדרישות המשתנות של השוק, כמו בחגים או אירועים, ויכולה להביא לרווחים גבוהים יותר.

עלויות

שיווק בעגלות מצריך פחות הון בהשוואה לעסקים מסורתיים, מכיוון שבוא אינו דורש שכר דירה יקר, שירותים או הוצאות תקורה אחרות. זה מקל על הסוחרים לפתוח עסק קטן או להרחיב עסק קיים. עבודה בעגלות מציעה גם דרך ייחודית לניהול עסק קטן. עסקים מבוססי עגלה הם לרוב נישתיים, עם מוצרים ספציפיים המותאמים לתחומי העניין והצרכים של קהל מסוים. זה יכול לעזור ליזמים לבדל את העסק שלהם ולהתחרות עם עסקים גדולים ומבוססים יותר.

פוטנציאל רווחי גבוה

עבודה בארה"ב בעגלות מציעה פוטנציאל לייצר הכנסות משמעותיות, מכיוון שלעתים קרובות הם מציעים מוצרים או שירותים עם רווחים גבוהים. למרות שמדובר בתחום יחסית תחרותי, ניתן להרוויח סכומי כסף מכובדים באמצעות בחירת מוצרים נכונה לקהל יעד מתאים ועל ידי מתן שירות אמין ומסביר פנים ללקוחות.

דרישות משפטיות לעבודה בארה"ב בעגלות

כל המעוניין לעבודה בעגלות בארה"ב חייב לעמוד בדרישות החוק האמריקני בנושא. ארה"ב היא מדינה מסבירת פנים לפתיחת עסקים, אך אזרחים זרים המגיעים לארה"ב למטרות אלה ידרשו לעמוד בתנאים מסוימים:

קבלת אשרת עבודה

ארצות הברית מציעה מספר סוגים של אשרות עבודה לאזרחים זרים המעוניינים לעבוד במדינה באופן זמני. לכל סוג ויזה דרישות זכאות, מגבלות והטבות שונים:

ויזת H1B

ויזה זו מיועדת לאזרחים זרים בעלי ידע מיוחד או תארים מתקדמים בתחום ספציפי. אשרת H1B תקפה בדרך כלל עד שש שנים וניתנת להארכה בנסיבות מסוימות.

אשרת L1      

אשרה זו מיועדת לעובדים של חברות רב לאומיות העוברים לעבוד בארה"ב. אשרת L1 תקפה בדרך כלל עד שבע שנים.

ויזה E

ויזה זו מיועדת לאזרחים זרים שמשקיעים בעסק אמריקאי או מנהלים סחר עם ארה"ב. אשרת E תקפה עד חמש שנים.

ויזה J

אשרה זו מיועדת לאנשים המשתתפים בתוכניות חילופין, כגון חוקרים, פרופסורים וסטודנטים. אשרת J תקפה למשך תכנית ההחלפה.

ויזה O

ויזה זו מיועדת לאנשים עם יכולות יוצאות דופן באומנויות, מדעים, חינוך, עסקים או אתלטיקה. אשרת O תקפה בדרך כלל עד שלוש שנים.

ויזת H2B

האשרה הניתנת בדרך כלל לישראלים המעוניינים בעבודה בארה"ב בעגלות. זוהי אחת מאשרות העבודה הפופולריות ביותר עבור אזרחים זרים בארה"ב. אשרה זאת מיועדת לאזרחים זרים המגיעים לארה"ב לעבוד בתפקידים שאינם חקלאיים בעבודות בעלות אופי זמני או עונתי.

מי זכאי?

כדי להיות זכאי לויזה H2B, על המבקש לקבל הצעת עבודה ממעסיק בארה"ב ועל המעסיק להוכיח שאין עובדים אמריקאים מוסמכים זמינים למילוי התפקיד. אשרת H2B תקפה בדרך כלל עד שנה, אך ניתן להאריך אותה לשלוש שנים בסך הכל.

הגבלה

קיימת הגבלה על מספר ויזות H2B שניתן להנפיק בכל שנה, כ-66,000. אשרת H2B פופולרית בקרב תעשיות כמו אירוח, בנייה וגינון, המסתמכות על עובדים זמניים או עונתיים.

עבודה בעגלות בארצות הברית
עבודה בעגלות בארה"ב

ההשלכות של עבודה ללא אישורים

לעבודה ללא האישורים הדרושים עלולות להיות השלכות חמורות על אזרחים ישראלים, כולל קנסות, גירוש ותביעה משפטית. בנוסף, עבודה לא חוקית עלולה לפגוע במוניטין ובסיכויי העבודה העתידיים. הקנסות על עבודה ללא האישורים הדרושים יכולים להיות משמעותיים. כמו כן, גירוש וצעדים משפטיים עלולים לגרום להוצאות משפט משמעותיות ועלולות להוביל למצב בו תיאסר כניסה עתידית לארה"ב. יש לקחת בחשבון כי הליכים אלה יקרים ומפר הוויזה עלול לשהות בכלא עד שיגורש או עד הסדרת מצבו. יש גם לקחת בחשבון כי ביטול איסור כניסה עתידי לארה"ב עלול להמשך שנים ולעלות כסף רב.

איך נראים חייו של עובד בעגלות בארה"ב?

המשכורת של העובדים בשיווק מוצרים בעגלות מתבססת בעיקרה על המכירות. זהו התמריץ המרכזי של העובד לשווק את המוצרים השונים לעוברים ושבים. שיווק המוצרים בעגלות מתבצע בקרבת מרכזי קניון. במהלך משמרת של 8 עד 9 שעות ינסה העובד למכור מוצרים שנרכשו על ידי המעסיק שהוא גם הבעלים של העגלות. המוצרים מגוונים ועונתיים, הם יכולים לכלול מוצרי קוסמטיקה ומוצרי ים המלח ויתבססו גם על טרנדים וביקושים. בתקופת הקורונה, לדוגמה, כולם חיפשו אלכוג'ל, כפפות, מסכות ומוצרים נוספים. בקיץ ניתן לשווק קרם שיזוף ובחורף כפפות.

האם חייבים ניסיון קודם?

עבודה בארה"ב בעגלות אינה מצריכה ניסיון מוקדם אלא אופי מכירתי ויכולת לשווק מוצרים ללקוחות בשפה האנגלית. המוטיבציה המרכזית של המוכר היא למכור כמה שיותר מוצרים בכדי להגדיל את משכורתו.

pjobs -עבודה בחו״ל

ישנן דרכים שונות למצוא עבודה בארה"ב בעגלות. הרשתות החברתיות ושיטת חבר מביא חבר הן אופציות נפוצות. לצד אפשרויות אלה אפשר להיעזר בחברת pjobs – עבודה בחו"ל. מדובר בחברת השמה המסייעת לכל מי שמעוניין ונמצא מתאים להשתלב בתחום. pjobs -עבודה בחו״ל מסייעת לכל עובד לקבל ויזה ולאתר מקום מגורים הסמוך לאזור העבודה. ל-pjobs – עבודה בחו״ל יש ניסיון של כעשור שנים בתחום וכוח אדם של מאות עובדים מרוצים ברחבי העולם. בנוסף לעבודה עם פוטנציאל השתכרות גבוה, בעזרת pjobs- עבודה בחו"ל, ניתן להגשים חוויה אדירה של פעם בחיים – עבודה ומגורים במעצמה העולמית שרבים מאיתנו שואפים להיות חלק ממנה.

מידע נוסף

שתפו אותנו

מעוניינים לעבוד בחו''ל?
השאירו את הפרטים שלכם,
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

עבודה בדובאי

עבודה באוסטרליה

עבודה באירופה

עבודה בעגלות

עבודות בחו״ל

שאלות תשובות