רילוקיישן לקנדה – מה צריך להכיר לפני?


קנדה היא מדינה יפהפייה עם תרבות עשירה והיסטוריה ארוכה. היא מושכת אליה תיירים מכל העולם, אך גם אנשים רבים שרוצים לעבור להתגורר בה לצמיתות. אם אתם שוקלים רילוקיישן לקנדה, יש כמה דברים שכדאי לכם לדעת.

1. תכונות ייחודיות לקנדה

קנדה היא המדינה השנייה בגודלה בעולם, לאחר רוסיה. היא גובלת בארצות הברית ממזרח, מדרום וממערב, ובאוקיינוס השקט ממערב. קנד היא מדינה רב-תרבותית, עם מגוון רחב של עמים, שפות ודתות.

2. אזורים שונים בקנדה

מה שחשובה להכיר לפני שעושים רילוקיישן לקנדה היא שמדובר במדינה גדולה מאוד, והיא מחולקת לאזורים שונים. האזורים המרכזיים הם:

  • אונטריו – אזור זה כולל את העיר טורונטו, שהיא בירת אונטריו והעיר הגדולה ביותר בקנדה. אונטריו היא גם המדינה המאוכלסת ביותר בקנדה.
  • קוויבק – אזור זה כולל את העיר מונטריאול, שהיא בירת קוויבק והעיר השנייה בגודלה בקנדה. קוויבק היא המדינה היחידה בקנדה שבה הצרפתית היא השפה הרשמית.
  • בריטיש קולומביה – אזור זה כולל את העיר ונקובר, שהיא העיר השלישית בגודלה בקנדה. בריטיש קולומביה היא המדינה המערבית ביותר בקנדה, והיא ידועה בזכות חופי הים היפים שלה.
  • אלברטה – אזור זה כולל את העיר קלגרי, שהיא בירת אלברטה. אלברטה היא המדינה העשירה ביותר בקנדה, והיא ידועה בזכות שדות הנפט שלה.
  • ססקצ'ואן – אזור זה כולל את העיר רייטרו, שהיא בירת ססקצ'ואן. ססקצ'ואן היא המדינה הגדולה ביותר בקנדה, והיא ידועה בזכות השדות החקלאיים שלה.
  • ניופאונדלנד ולברדור – אזור זה כולל את העיר סנט ג'ון, שהיא בירת ניופאונדלנד ולברדור. ניופאונדלנד ולברדור היא המדינה המזרחית ביותר בקנדה, והיא ידועה בזכות החופים היפים שלה.

3. אופי האנשים

הקנדים הם אנשים ידידותיים ומסבירי פנים. הם גאים במדינה שלהם ובערכים שלה. הקנדים הם גם אנשים מאוד ביישנים, ולכן הם עשויים לא להיראות בהתחלה מאוד חברותיים.
עם זאת, ברגע שתכיר אותם, הם יהפכו לחברים טובים מאוד.

 

4. קבלו ויזה ומצאו עבודה

אם אתם לא אזרחים קנדים, תצטרכו לקבל ויזה לפני שאתם יכולים לעבור למדינה. ישנם מספר סוגים של ויזות, אז חשוב לבחור את הויזה המתאימה לצרכים שלכם. אתם יכולים להגיש בקשה לויזת קנדה באתר של ממשלת קנדה.
מבחינת עבודה לישראלים בקנדה ישנם מגוון רחב של משרות בתחום המכירות או עגלות.

 

מידע נוסף

שתפו אותנו

מעוניינים לעבוד בחו''ל?
השאירו את הפרטים שלכם,
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

עבודה בדובאי

עבודה באוסטרליה

עבודה באירופה

עבודה בעגלות

עבודות בחו״ל

שאלות תשובות