רילוקיישן לארצות הברית – 6 עצות שימושיות


רילוקיישן לארצות הברית יכול להיות חוויה מרגשת ומעשירה, אך היא גם יכולה להיות מורכבת ומאתגרת. ישנם מספר דברים שחשוב לעשות כדי להקל על המעבר ולהצליח בארצות הברית.

1. עשו מחקר גיאוגרפי

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא מחקר שלך על האזורים והמדינות השונות בארצות הברית. למדו על המדינה, על התרבות שלה, על החוקים שלה, על הכלכלה שלה ועל המערכת החינוכית שלה. זה יעזור לך להבין טוב יותר מה יותר מתאים לכם לאופי, לתנאי המשפחה שלכם וגם לעיסוקכם המקצועי(עוד על עבודה בארצות הברית)

2. הוצאת ויזה

אם אתם לא אזרחי ארצות הברית, תצטרכו לקבל ויזה לפני שאתם יכולים לעבור למדינה. ישנם מספר סוגים של ויזות, אז חשוב לבחור את הויזה המתאימה לצרכים שלכם. אתם יכולים להגיש בקשה לויזת ארצות הברית באתר של משרד החוץ האמריקאי. מומלץ מאוד להעזר במומחה הגירה לצורך קבלת ייעוץ מקיף על הויזה הרלוונטית עבורכם.

3. מצאו מקום מגורים

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות לפני שעוברים למדינה שבחרתם בארצות הברית הוא למצוא מקום מגורים. אתם יכול לחפש דירה או בית באינטרנט, בעיתונות או דרך חברים כמו כן ניתן ואף מומלץ לעשות שימוש בקבוצות פייסבוק השונות של אותו האזור. 

4. מצאו עבודה

אם אתם מתכננים לעבוד בארצות הברית, תצטרכו למצוא עבודה מבעוד מועד. אתם יכולים למצוא עבודה ברחבי האינטרנט, בעיתונות או בקבוצות הפייסבוק השונות. חשוב למצוא עבודה שמתאימה לכישוריכם ולניסיון שלכם. אנחנו בפיג׳ובס מומחים בהשמת עובדים בחו״ל.

5. פתחו חשבון בנק

אחד הדברים הראשונים שתצטרכו לעשות לאחר המעבר לארצות הברית הוא לפתוח חשבון בנק. זה יאפשר לך להפקיד ולמשוך כסף, לשלם חשבונות ולנהל את הכספים שלך. כישראלים אתם יכולים לפתוח חשבון בנק ברוב הבנקים בארצות הברית. מומלץ לנסות לפתוח חשבון בנק עוד מהארץ, כדי שתיהיה לכן התחלה חלקה.

5. צרו רשת חברתית

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות כדי להסתגל למדינה חדשה הוא ליצור רשת חברתית. אתה יכול להכיר אנשים דרך העבודה, בקהילה המקומית או דרך פעילויות חברתיות. חשוב למצוא אנשים שיכולים לעזור לך להסתגל למדינה ולתרבות שלה. מומלץ למצוא אתה קהילה היהודית/ישראלית המקומית ולהתחבר אליהם.

6. תלמד את השפה

אם אתם לא דוברי אנגלית, חשוב ללמוד את השפה. זה יעזור לך לתקשר עם אנשים, למצוא עבודה, ללמוד בבית ספר ולהסתגל למדינה. אתה יכול ללמוד אנגלית דרך בית ספר, באינטרנט או דרך חברים. כמו כן אפשר לצפות בסדרות וסרטים ללא תרגום וגם כך לעבוד על האנגלית שלכם.

רילוקיישן לארצות הברית יכול להיות חוויה מרגשת ומעשירה, אך היא גם יכולה להיות מורכבת, מלחיצה ומאתגרת. אל תדאגו, ככל שתתכוננו מראש יהיה לכם מעבר יותר קל.

רילוקיישן לארצות הברית

מידע נוסף

שתפו אותנו

מעוניינים לעבוד בחו''ל?
השאירו את הפרטים שלכם,
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

עבודה בדובאי

עבודה באוסטרליה

עבודה באירופה

עבודה בעגלות

עבודות בחו״ל

שאלות תשובות