עבודה עם משכורת 20,000 ללא ניסיון

אחד האתגרים המורכבים ביותר עבור ישראלים רבים, המעוניינים לטוס לחו"ל, הינו גיוס הכסף לטיול חלומי בחו"ל. דרך אחת לעקוף את המכשול הזה היא למצוא עבודה בחו"ל. אך לא סתם עבודה אלא עבודה עם משכורת 20,000 ללא ניסיון. האם זה אפשרי בכלל? מתברר שכן! מאמר זה יפרט את הדרכים להגיש עבודה שכזאת.  

טקס התבגרות

אחד מטקסי ההתבגרות של צעירים ישראלים רבים הוא המסע הגדול לחו"ל. לרוב הוא מתרחש לאחר השירות הצבאי, אחרי תכנון מוקפד של המסלול וגיוס כספים. לצורך כך, אותם צעירים וצעירות יעבדו עד שיצליחו לגייס את הכסף לטיול. אך מה לגבי אלה שרוצים לדלג על שלב איסוף הכספים לטיול? בנוסף לקבוצה זאת של מטיילים, ישנם ישראלים וישראליות המעוניינים להרוויח סכומי כסף גבוהים יחסית בלי ניסיון תעסוקתי. עבור שתי הקבוצות האלה pjobs – עבודה בחו"ל אבל בקטנה, הוא פתרון אידיאלי.  

למה לעבוד בחו"ל?

ישנן מספר סיבות מדוע רבים שוקלים לעבוד בחו"ל. הנה מספר סיבות העיקריות לכך שאנשים רבים בוחרים לחפש הזדמנויות עבודה מעבר לים:

חוויות חדשות והזדמנויות רבות

עבודה בחו"ל יכולה להיות חוויה מעשירה ומשנת חיים. השהות בחו"ל מאפשרת הזדמנות להכיר תרבות זרה, ללמוד שפה חדשה ולקבל נקודת מבט רעננה ובלתי צפויה על העולם. כמו כן, עבור רבים, זו יכולה להיות הזדמנות לצאת מאזור הנוחות ולאתגר את עצמם בדרכים שונות.

קריירה

עבודה בחו"ל יכולה לסייע, לכל מי שמעוניין, לפתח קריירה ולהתקדם בה. כמו כן, זו יכולה להוות הזדמנות לצבור ניסיון בינלאומי רב ערך ולפתח מיומנויות חדשות שאולי אינן נגישות בקלות בישראל. בנוסף, עבודה בחו"ל מאפשרת חשיפה לתעשיות שונות ושיטות עבודה אחרות שלהן ערך רב לפיתוח הקריירה.

שכר והטבות גבוהים יותר

עבור אנשים רבים, עבודה בחו"ל יכולה להציע הזדמנות להרוויח משכורות גבוהות יותר והטבות טובות יותר ממה שהם עשויים להרוויח בישראל. בעבר הדבר היה נכון במיוחד עבור משרות הדורשות מיומנויות או ניסיון מיוחדים, אך בימינו אין מדובר תנאים הכרחיים. איש מכירות בעל כישרון ואינסטינקטים טובים יוכל לשווק מוצרים שיספקו לו פרנסה מכובדת.

הרפתקאות וטיולים

לצד העבודה, השהייה בחו"ל יכולה להיות הזדמנות מצוינת לגלות מקומות חדשים ופשוט לראות את העולם. אנשים רבים נהנים מהאפשרות לטייל בעודם מתפרנסים, ועבודה בחו"ל יכולה להציע דרך לעשות בדיוק את זה.

צמיחה אישית

עבודה בחו"ל היא הזדמנות לפתח ביטחון עצמי, עצמאות וחוסן רב. זו יכולה להיות גם דרך עבור כל אדם ללמוד יותר על עצמו ולפתח מיומנויות וחוזקות חדשות.

עבודה בעגלות

רבים מהעובדים והעובדות המחפשים עבודה עם משכורת 20000 ללא ניסיון,  פונים לשיווק מוצרים בעגלות. בעבודה זו מאפשר להרוויח משכורת טובה, לעבוד באווירה תוססת ולחוות תרבויות שונות. 

מה פירוש שיווק מוצרים בעגלות? 

שיווק מוצרים בעגלות מתייחס למכירת מגוון רחב של מוצרים, בעיקר  ציורי שמן, מוצרי טיפוח, צעצועים, קוסמטיקה, סיגריות אלקטרוניות, ועוד. עבודה זו מתאימה בעיקר לאלה הנהנים מאינטראקציה עם לקוחות ושיש להם תשוקה למכירות. לרוב, המוצרים מסופקים לאנשי המכירות על ידי חברה מסוימת, שתתגמל את אנשי המכירות שלה בהתאם למכירות שהם מצליחים לבצע. 

יש גם אתגרים

עבודה במכירות מוצרים בעגלות יכולה להיות מאתגרת, במיוחד אם עובדים במדינה זרה בה לא דוברים את השפה המקומית באופן שוטף. אך עם הכשרה קצרה ותמיכה, ניתן להתגבר על האתגרים הללו ולהצליח בתפקיד.  

טיפים להצלחה בשיווק מוצרים בעגלות:

בכדי להפוך את שיווק המוצרים לעבודה עם משכורת 20000 ללא ניסיון, אין זה מספיק להסתובב ליד מרכזי קניות ולהמתין בפסיביות שלקוחות יסתערו על המוצרים. לצורך כך יש צורך להפגין כישורים מסוימים. 

בדקו את החברה המשווקת

לפני הגשת מועמדות לעבודה, מומלץ לבצע בדיקה על החברה המשווקת וודאו שהיא לגיטימית. בדוק ביקורות ודירוגים באינטרנט כדי לקבל מושג על המוניטין של החברה.

שיפור  כישורי השיווק והמכירה 

כדי להצליח בשיווק מוצרים, צריך להיות בעל כישורי מכירה טובים. דרך אחת לפתח יכולות אלה היא באמצעות קורסים, סדנאות ואפילו סרטוני הדרכה שניתן למצוא ברשת.

יכולת שכנוע

כדי להצליח בשיווק מוצרים בעגלות, צריך לדעת כיצד למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאלים באופן שישכנע אותם, לכל הפחות, לשקול לרכוש את המוצרים המוצאים למכירה. 

התמודדות עם דחייה

שיווק מוצרים ללקוחות פירושו גם לדעת איך לקבל תשובות שליליות מלקוחות פוטנציאלים רבים. על המשווק להיות מסוגל להתמודד עם דחייה, מכיוון שלא כל הלקוחות יתעניינו במוצרים.

הכר את המוצר

טיפ חיוני נוסף הוא להיות בקיא במוצרים המשווקים. ידע זה יעזור לספק תשובות על כל שאלה שיש ללקוחות ולספק להם את המידע שהם צריכים כדי לבצע רכישה. עבודה עם משכורת 20000 ללא ניסיון

עבודה בחו"ל בהתאם לחוקים המקומיים

עבודה בחו"ל יכולה להיות הזדמנות מצוינת להרחיב אופקים, לחוות תרבויות חדשות ולצבור ניסיון עבודה יקר ערך. עם זאת, חשוב לציין שעבודה בחו"ל צריכה להיות חוקית ויש לקבל את האישורים והמסמכים המתאימים. ישנן מספר סיבות מדוע עבודה בחו"ל צריכה להיות חוקית:

זכויות סוציאליות

עבודה חוקית מול מעסיק הפועל באופן חוקי מעניקה לעובד הגנה באמצעות חוקי העבודה והתקנות המקומיים, לרבות שכר מינימום, שעות עבודה ותקני בטיחות. כך העובד יותר מוגן מפני סיכוי של ניצול והלנת שכר.

סכנת מעצר 

עבור עובדים בלתי חוקיים שעובדים ללא אישורים מתאימים מבצעים עבירות פליליות התנהלות שכזאת עלולה להוביל למעצר ולאובדן חלק גדול מהכסף שנחסך. במצב שכזה, המדינה המארחת יכולה לגרש את העובד הסורר ולמנוע את כניסתו העתידית למדינה מצב שימנע את חלום העבודה עם משכורת 20000 ללא ניסיון.  

עבודה עם חברת השמה

עבודה עם חברת השמה כמו PJOBS – עבודה בחו"ל אבל בקטנה, יכולה לעזור להפוך את תהליך מציאת העבודה בחו"ל להרבה יותר קל. ב- PJOBS יכולים לסייע עם בקשות לוויזה, עם ארגון מקומות לינה ועם מציאת עבודה שמתאימה לכישורים ולתחומי העניין של המועמדים.  
מידע נוסף

שתפו אותנו

מעוניינים לעבוד בחו''ל?
השאירו את הפרטים שלכם,
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

עבודה בדובאי

עבודה באוסטרליה

עבודה באירופה

עבודה בעגלות

עבודות בחו״ל

שאלות תשובות