משרות רילוקיישן שצריך להכיר

חולמים על רילוקיישן ולא יודעים היכן להתחיל? אנחנו ממליצים לכם קודם כל למצוא עבודה, אחרת תעשו "אחורה פנה" מהר מאוד. איך מוצאים עבודה, איפה הכי כדאי לעבוד ומהן המשרות הפתוחות בפני ישראלים בחו"ל? כל התשובות ממש כאן.    למה דווקא חו"ל? שאלת השאלות ובאמת כדאי להתעכב על זה לפני שממשיכים הלאה, הרי בישראל לוחות הדרושים מפוצצים בהמון משרות שעל פניו נראות אטרקטיביות, אז מה יש לנו לחפש כל-כך רחוק מהבית? ראשית, אומרים שמשנה מקום משנה מזל – רילוקיישן לחו"ל הוא אפשרות להמציא את עצמנו מחדש, לבד או עם המשפחה כולה, לספוג תרבות, ליהנות מקולינריה משובחת ולראות עולם. לגבי עבודה, אי אפשר להתווכח – עבור משרה דומה תקבלו בחו"ל שכר שעתי גבוה משמעותית לעומת הארץ, שלא לדבר על שעות עבודה נוחות יותר, פחות שעות שבועיות, תנאים סוציאליים מיטיבים ובוסט מטורף לרזומה.  יתרונות נוספים של משרות רילוקיישן לעומת עבודה בארץ – אפשרויות קידום רבות ומגוונות, אפשרות עבודה מכל מקום בעולם (לא בכל משרה, אבל אם מדובר בחברה גדולה עם משרדים חובקי עולם, בהחלט כן) ועוד ועוד.   משרות רילוקיישן – תעשו את זה חוקי לא משנה על איזו משרה שמתם עין, חשוב שלא תתפתו לעשות זאת בצורה לא חוקית. נכון, יש לא מעט סיפורים ושמועות על אנשים שהצליחו לצבור הון עתק בחו"ל עם עבודה מתחת לרדאר, אבל למה לכם לקחת סיכון? עננת האיום והפחד מפני השלטונות לא שווה את זה, גם לא חלילה מקרה בו תיפצעו חס וחלילה ותזדקקו לטיפול רפואי, סתם אם תהיו חולים או אם תיתקלו במקרה של הלנת שכר לא עלינו – למי תפנו?  תופתעו לשמוע שמה שעוצר ישראלים רבים להוציא ויזת עבודה חוקית, או אפילו לחלום על רילוקיישן בכלל, זאת הבירוקרטיה שכרוכה בהוצאת אשרת עבודה. אבל הבירוקרטיה הזאת היא הרבה יותר קלה משחשבתם, כך שלמעשה ניתן לבצע את התהליך כולו לגמרי לבד ואם אתם מסתבכים, חוששים או מעדיפים ליווי צמוד – אתם ממש לא לבד, יש מי שיעזרו לכם.   חברת השמה – עבודה חוקית וכל מה שמסביב כפי שאמרנו, עבודה חוקית תאפשר לכם למקסם את הפוטנציאל התעסוקתי שלכם ולהיות בראש שקט, אבל הרבה מעבר – תיהנו ממשרות רבות יותר, משכורת טובה יותר ותנאים סוציאליים כמעוגן בחוק. כל שאתם זקוקים לו זה להציג דרכון בתוקף (דרכון זר אם יש בנמצא), כרטיס טיסה חזור ואישור מהמעסיק (אם יש). לעיתים יש צורך בטפסים נוספים, בהתאם לדרישות של כל מדינה. חברת ההשמה pjobs.co.il מתמחה בסיוע בקבלת ויזת עבודה חוקית, כמו גם מציאת משרות רילוקיישן אטרקטיביות ותלווה אתכם אפילו בשלב מציאת מקום מגורים. כלומר שקבלת אשרת העבודה הוא רק בונוס, השירות נותן לכם הרבה הרבה מעבר ובעיקר את התחושה והבטחון שאתם לא לבד, יש מי שדואג לכם ורוצה בטובתכם. ועכשיו, כשכל העניינים הטכניים מאחורינו, בואו נדבר תכלס –    משרות רילוקיישן ללא ניסיון אם חשבתם שרילוקיישן שמור רק למי שכבר יש להם עבודת הייטק מסודרת עם משרדים במקומות קסומים ברחבי העולם – תחשבו שוב. יש לא מעט משרות רילוקיישן ללא הכשרה כלל שלא דורשות תואר אקדמי או ניסיון קודם. חלקן דואגות להכשרת העובדים כחלק מתהליך הקליטה לעבודה ובחלקן לומדים את רזי המקצוע על הדרך. הנה כמה מהן:
  • עבודה במכירות – תחום המכירות רחב ומגוון כך שיש בו לא מעט משרות השונות בתכלית זו מזו ותוכלו לבחור את זו שמתאימה לכם. זה יכול להיות מכירות מדלת לדלת (ציורי שמן בעיקר), מכירה בדוכנים (קוסמטיקה, גאדג'טים ועוד), מכירת פוליסת ביטוח וגם מכירת נכסי נדל"ן. היתרון הגדול הוא שבנוסף לשכר בסיס תקבלו עמלת מכירה נאה על כל עסקה שסגרתם, כך שבסופו של דבר אם תגלו כריזמה וכישרון, תהנו משכר גבוה למדי.
  • עבודה בעגלות בחו"ל – נישה מאוד ספציפית בתחום המכירות אך גם אחת הרווחיות ולמעט מוטיבציה גבוהה ונכונות לעמוד על הרגליים, היא לא דורשת הרבה. בין המוצרים הפופולריים ביותר בעגלות תמצאו כמובן את מוצרי ים המלח המפורסמים ואם אתם רוצים לעשות רווח גדול בפרק זמן קצר יחסית, מוטב שתתזמנו את העבודה לחודשי הקיץ ותקופת חג המולד. 
  • עבודה בקהילה היהודית: הזמנות מעולה להשתלב בחיי הקהילה וגם להרוויח את לחמכם. יש לא מעט משרות מעניינות שאפשר להשתלב בהן ללא ניסיון, למשל הוראת עברית, שמרטפות (או במילים יפות – אופר או נני) ועבודה במוסדות השונים. חלק מהמשרות כוללת מגורים ותנאים סוציאליים נוספים. 
  • משרות רילוקיישן בתמורה למחיה: יש משרות שונות, במיוחד בענף החקלאות, שמציעות שכר בסיס לא גבוה אך לצדו תנאי מחיה טובים בחינם – מגורים, ארוחות, אווירה טובה ובעיקר אפשרות להשתלב בחיי הקהילה ולהרגיש חלק ממשהו. 
  • עבודות נוספות: אם אתם לא חוששים מעבודת כפיים תוכלו להשתלב בעבודות פיזיות שונות כמו בנייה, אבטחה, ניקיון, גינון, מנעולנות, שיפוצים והובלות. אחרת, פתוחות לפניכם משרות רילוקיישן בתחום שירות לקוחות, מלונאות ומסעדות.
לרשימת המשרות המלאה, עזרה בקבלת היתר עבודה חוקי וטיפים נוספים, פנו לצוות המומחים של pjobs.co.il – חברת השמה.   משרות רילוקיישן תקופתיות ללא ניסיון נוסף על המשרות שפירטנו מעלה, יש משרות תקופתיות שתוכלו להשתלב בהן, אם כי במקרה זה תצטרכו לחפש משרה חדשה מדי כמה חודשים או להרוויח מספיק כדי לקיים את עצמכם בחודשים בהם אתם לא עובדים. למשל, בחודשי הקיץ יש לא מעט משרות בקרנבלים, פארקי שעשועים, פסטיבלי סרטים ומוזיקה ואירועים שונים. בחורף לעומת זאת, שווקי חג המולד פותחים שלל משרות מהנות, כמו גם אתרי הסקי שפותחים שעריהם ומושכים צעירים רבים המחפשים עבודה מזדמנת.   עבודה לישראלים בחו"ל, עם ניסיון אם יש לכם ניסיון תוכלו להשתלב בעוד המון תחומים מעניינים וליהנות משכר גבוה, תנאים מתגמלים ועוד המון הטבות, במיוחד אם אתם עובדים במקצועות מבוקשים כמו רפואה או הייטק אבל לא רק. מדינות רבות, כמו קנדה למשל, מפרסמים בצורה רשמית את רשימת המשרות המבוקשות אצלה, רשימה המשתנה מעת לעת, בה מפורטים המקצועות השונים שאם יש לכם הכשרה מתאימה עבורם (לעתים לימודי תעודה או קורס מעשי יספיקו) – ישמחו לקלוט אתכם ולהעניק לכם היתר עבודה. משרות רילוקיישן איפה הכי כדאי לעבוד? שאלה מצוינת אבל התשובה עליה תלויה בכם, בכישורים שלכם ובפרטים נוספים כמו השפות בהן אתם שולטים, דרכון זר אם יש ברשותכם וכד'. אם למשל יש לכם דרכון זר או שאתם דוברים שפה מסוימת, יהיה לכם קל יותר להשתלב במדינות מסוימות לעומת אחרות. לעומת זאת, כישורים מיוחדים יאפשרו לכם לקבל הצעות עבודה אטרקטיביות במדינות אחרות וכדאי לקחת בחשבון גם העדפות אישיות כמו מזג אוויר, סגנון חיים וחיי חברה.    לסיכומו של דבר, רילוקיישן לא חייב להיות תהליך מסובך, בין אם יש לכם ניסיון תעסוקתי או לא. העיקר, אל תתפתו – השיגו היתר עבודה חוקי ואל תשכחו שאתם לא לבד. יש חברות השמה מצוינות שישמחו ללוות אתכם יד ביד לאורך התהליך כולו – מציאת עבודה, קבלת אשרת עבודה, מציאת דירה וכל מה שצריך כדי שתזכו להתחלה חדשה ונחיתה רכה.  
מידע נוסף

שתפו אותנו

מעוניינים לעבוד בחו''ל?
השאירו את הפרטים שלכם,
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

עבודה בדובאי

עבודה באוסטרליה

עבודה באירופה

עבודה בעגלות

עבודות בחו״ל

שאלות תשובות