עבודה ללא ניסיון בחו"ל

להוטים לעבור לחו"ל אבל חוששים שלא תמצאו עבודה? ריכזנו לפניכם את כל מה שחשוב לדעת על עבודה ללא ניסיון לישראלים בחו"ל ועוד כמה טיפים שימושיים שיהפכו את המעבר לקליל יותר. סקרנים? המשיכו לקרוא.

 

עבודה ללא ניסיון בחו"ל? זה לגמרי אפשרי

אם אתם מרימים גבה, אתם ודאי תקועים על לוח המשרות בישראל, בו אמנם יש לא מעט אפשרויות תעסוקתיות, אבל רובן (או לפחות האטרקטיביות שבהן) שמורות לבעלי ניסיון, מי שיש להם תואר מתקדם או הכשרה מיוחדת. 

בחו"ל זה לא המצב ואפשר למצוא עבודה ללא ניסיון גם בתחומים מאתגרים, לטפס אט אט בסולם התפקידים וליהנות ממשכורות גבוהות, תנאים סוציאליים ובסופו של דבר, להעלות בצורה ניכרת את איכות חייכם וגם לחסוך לא מעט כסף.

 

עבודה לישראלים בחו"ל

יש לא מעט משרות שפתוחות בפני ישראלים בחו"ל והכל שאלה של העדפה אישית, נכונות להשקיע וכן, גם ניסיון – אבל כמו שאמרנו, האחרון ממש לא מחייב. למשל, משרות רבות בתחום המכירות פתוחות בפני מי שאין להם ניסיון כלל והשכר יכול להיות מתגמל מאוד, מכיוון שחלק גדול ממנו מתבסס על תגמולי מכירות – כך שככל שתהיו טובים יותר, תרוויחו יותר בפרק זמן קצר יותר.

על איזה מכירות אנחנו מדברים? החל מדוכנים בקניונים ומקומות הומי אדם (לרוב קוסמטיקה אבל לא רק – צעצועים, סיגריות אלקטרוניות, גאדג'טים שונים ועוד ועוד), מכירות מדלת לדלת (בעיקר ציוני שמן, אבל יש עוד המון אפשרויות) וגם מכירות בחברות גדולות ומסודרות בתחום הנדל"ן, ביטוחי בריאות וכיו"ב.

 

עבודה בעגלות בחו"ל

זוהי הנישה הפורה ביותר עבור מי שמחפש עבודה ללא ניסיון ואין לו התנגדות לעבוד במכירות – נכון, מדובר בעבודה סיזיפית יחסית אך למעט כריזמה ויכולת שכנוע, היא לא דורשת הרבה והרווחים גבוהים למדי, במיוחד עבור מי שישתלבו בה בצורה מוצלחת בתקופת החגים והקיץ.

מבחינת המוצרים שתמכרו, עגלות רבות מתמחות במוצרים כחול לבן המתבססים על מלח ובוץ מים המלח המפורסם, אך כיום שוק המכירות בעגלות מפותח למדי ואם אתם לא בקטע של קוסמטיקה, יש עוד המון אפשרויות שתוכלו להרוויח מהן.

 

עבודה ללא ניסיון – עבודות תקופתיות

נישה נוספת שיכולה להיות אטרקטיבית עבורכם, במיוחד עבור מי שמחפש עבודה לפרק זמן קצר או שאין לו בעייה לעבור בין עבודות, הן עבודות תקופתיות – משרות חמות שנפתחות לפרק זמן קצר (בדרך כלל חודשים ספורים מדי שנה), פר עונה (חורף, קיץ). אם תאהבו את העבודה, האווירה והשכר, בהחלט תוכלו להשתלב בה גם בשנה הבאה וכך לייצר לכם הכנסה קבועה בעונה זו.

מה למשל? חודשי החורף מזוהים בראש ובראשונה עם חג המולד – זוהי תקופה שהרבה שווקים מיוחדים פותחים שעריהם ומציעים שלל משרות, בעיקר במכירות אבל לא רק – הפעלת רחבת החלקה על הקרח, דוכני פופ-אפ שונים בתחום האלכוהול (מבשלות מיוחדות למשל) ועוד. בנוסף לאלה, גם אתרי הסקי מתחילים לפעול, מה שנותן הזדמנויות תעסוקתיות רבות עם אווירה מדהימה.

ובקיץ? אוהו! הקיץ הוא הזדמנות מעולה לכל מי שרוצה להשתלב בעבודה בקרנבלים צבעוניים, פארקי שעשועים מזדמנים, פסטיבלי מוזיקה וסרטים ועוד ועוד.

 

עבודות נוספות

יש עוד המון אפשרויות ועבודות ללא ניסיון, חלקן כן נותנות עדיפות למי שיש להם רקע מסוים, אבל זה ממש לא חובה. 

  • אבטחה וביטחון – עדיפות ליוצאי יחידות קרביות אבל לעיתים שירות צבאי מספיק. תוכלו להשתלב בעבודות אבטחה פשוטות או לעבור הכשרה נוספת ולהשתלב כמאבטחי אישים – עבודה מתגמלת מאוד מבחינת שכר ותנאים סוציאליים.
  • סיעוד – חלק ממקצועות הסיעוד בחו"ל לא מחייבים הכשרה מיוחדת אלא רקורד נקי וראיון מקדים. עם זאת, חלק מהמדינות מציעות תכנית הכשרה קצרה כתנאי להשתלבות בעבודה.
  • לימוד עברית – אפשרות מדהימה להשתלב בקהילה היהודית, גם ללא ניסיון (למעט עברית רהוטה ויחסי אנוש טובים). משרות נוספות בקהילה היהודית ללא ניסיון כוללות טיפול (אופר), עבודה בבתי כנסת, תנועות נוער ועוד.
  • מלונאות – עיקר העבודה אמנם בחודשי הקיץ והחגים, אך מגוון המשרות רחב ולכן ניתן להשתלב לאורך השנה כולה. בין היתר – שליחים, פקידים, טבחים, מלצרים וברמנים.
  • שירות לקוחות – שלל חברות, בעיקר בינלאומיות, מעסיקות עובדים זרים למתן שירות לקוחות בשפה זרה, מתוך הבנה כי חלק ניכר מהלקוחות לא דוברי אנגלית או את שפת המקום. 
  • חקלאות, גינון, הובלה, שיפוצים, מנעולנות, ניקיון ועוד.

למשרות נוספות והמון מידע שימושי, היכנסו לאתר pjobs.co.il חברת השמה מקצועית שתלווה אתכם יד ביד למציאת עבודה חוקית וכל מה שמסביב. 

עבודה ללא ניסיון

עבודה חוקית בחו"ל

אם חשבתם שעבודה ללא ניסיון היא בהכרח צבר משרות לא חוקיות או מה שנקרא "עבודה שחורה" – תשמחו לגלות שזה ממש לא המצב ולמעשה כל המשרות שפירטנו לפניכם מעלה (ורבות נוספות) ניתן וכדאי לבצע באופן חוקי.

נכון, זה הרבה יותר קל עבור מי שיש ברשותו אזרחות זרה, אך זה ממש לא תנאי מחייב. למעט קצת בירוקרטיה, גם אתם תוכלו לקבל היתר עבודה חוקי, בתנאי שתציגו את המסמכים הרלוונטים בפני הרשויות המתאימות – דרכון בתוקף, אישור מהמעסיק, כרטיס טיסה חזור ולעתים טפסים נוספים בהתאם לדרישותיה של כל מדינה ומדיניות חוקי ההגירה שלה.

את התהליך כולו תוכלו לבצע לגמרי לבד, אבל אם אתם רוצים לחסוך זמן וליהנות מליווי בהגשת המסמכים, מציאת עבודה בחו״ל, איתור מקום מגורים ועוד… – מומלץ להיעזר בחברת השמה pjobs.co.il ולהיות בראש שקט. 

 

לסיכומו של דבר, עבודה ללא ניסיון בחול איננה חלום רחוק – היא לגמרי ברת הגשמה ולמרבה השמחה (והמזל) יש לא מעט דרכים ואפשרויות להשתלב במקצועות אטרקטיביים בצורה חוקית לגמרי וליהנות ממשכורת טובה, תנאים סוציאליים ועוד שלל הטבות. כל שנותר לעשות הוא לבחור את המקצוע שמדבר אליכם.

מידע נוסף

שתפו אותנו

מעוניינים לעבוד בחו''ל?
השאירו את הפרטים שלכם,
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

עבודה בדובאי

עבודה באוסטרליה

עבודה באירופה

עבודה בעגלות

עבודות בחו״ל

שאלות תשובות