עבודה בשוויץ – לא מה שחשבתם!

תמיד חלמתם על שוויץ? על כפרים ציוריים, טבע עוצר נשימה, שלג בחורף, ערים תוססות וצעירות, ומקביל האפשרות לחיות לאט, ברוגע, ובשקט? אנחנו לגמרי מבינים אתכם. שוויץ היא לא רק יעד תיירותי פופולארי מאין כמוהו, אלא גם יעד נחשק עבור רילוקיישן ועבודה, לתקופת זמן ארוכה או קצרה. אז החלטתם שאתם רוצים לממש את החלום ולקחת את הצעד אל עבר חיים בשוויץ, אבל אין לכם מושג איך להתחיל? במי להיעזר, ממי להיזהר, מה כדאי לדעת ואיפה אתם משתבצים הכי טוב? מאמר זה הוא עבורכם. 

 

למה דווקא שוויץ?

שוויץ היא הרבה יותר משוקולד מצוין (למרות שאנחנו ממש לא מתנגדים לקונספט). היא ארץ מהממת ביופייה, עם טבע עשיר ואינספור אטרקציות לבילוי. ערי שוויץ ידועות ברוגע שלהן לצד יוקרתיות ותרבות עשירה. יש בה כפרים שנראים כאילו יצאו מתוך גלויה ציורית, לעומת ערים עם חיי לילה תוססים וצעירים חברותיים שישמחו להתלוות אליכם למועדון או לבית קפה.

 

למי תתאים עבודה בשוויץ

אז תמיד חלמתם לעבור לשוויץ, להתהלך בטבע המדהים שיש לה להציע, ליהנות מהתרבות המפותחת, הערים היפיפיות והשגרה הנעימה והרגועה. כל זה טוב ויפה, אבל לחלום זה לא מספיק. כדי לצלוח את התהליך ולהשתקע בשוויץ בצורה האופטימלית ביותר, חשוב שתעשו בדק בית ותהיו כנים עם עצמכם. 

  • האם יש לי מטרה מוגדרת? למה אני רוצה לחפש עבודה בשוויץ?
  • האם אני מוכן להתמודד עם לא מעט קשיים, מגעגוע ועד קושי בירוקרטי כזה או אחר? או שברגע שאתקל במכשולים אני אעדיף לחזור לישראל?
  • האם אני מוכן לתקופת התאקלמות שעלולה להיות קצת בודדה? 

במידה ואתם מרגישים בנוח לענות על השאלות הללו בצורה אמתית וכנה, והנחישות שלכם גוברת על הקשיים האפשריים – אתם מתאימים לחפש עבודה בשוויץ ולעשות את הצעד הגדול והמשמעותי הזה.

 

עבודה בשוויץ עם דרכון או אזרחות אירופאית 

אם התמזל מזלכם ולהצלחתם לקבל דרכון אירופאי, או אזרחות אירופאית– הדרך שלכם לעבר עבודה בשוויץ תהיה יחסית פשוטה. בתור אזרחים אירופאיים אתם לא צריכים לעבוד קשה בשביל אשרת עבודה, ויש לכם אוטומטית את היכולת לשכור דירה, להשקיע בנדל״ן ואף ללמוד באחת מהאוניברסיטאות המצוינות שיש בשוויץ. כיף לכם! עכשיו רק נותר לחפש עבודה שתתאים לכם ולמצוא דירה נעימה להשתקע בה. אבל רגע, מה אם אין בידכם את הדרכון הנ״ל? זה ממש לא סוף העולם. חברת השמה מקצועית תצליח למצוא עבורכם עבודה ולעזור לכם לקבל אשרת עבודה, גם אם אין בידכם את הדרכון היוקרתי. התהליך אמנם יהיה ארוך יותר אבל יש לכם סיכוי גבוה מאוד, אז אין סיבה להתייאש.

 

איך מוצאים עבודה בשוויץ?

החלטתם שאתם סגורים על שוויץ? מדהים. עכשיו לחלק הפרקטי – איך מוצאים עבודה בשוויץ? ישנן דרכים רבות כיום למצוא עבודה בחו״ל, חלקן חוקיות וחלקן, ובכן, ממש לא. כדי להיות בטוחים שאתם הולכים על הבחירה הנכונה ביותר עבורכם, שהיא גם חוקית, גם מתגמלת וגם פשוטה יחסית – כדאי שתיעזרו בשירותיה של חברת השמה. אבל רגע… יש המון. באיזו בוחרים? יש לנו המלצה חמה. שמעתם על Pjobs?

 

למה Pjobs ולא אחרים?

כאמור, ישנן חברות רבות המתעסקות בהשמה של ישראלים בחברות בינלאומיות, ביניהן שוויץ. אבל אם אתם רציניים לגבי חיפוש עבודה בשוויץ, אין סיבה להתעסק עם חובבנים. כדאי לכם לבחור בחברה מקצועית ומהימנה שתשרת את הצרכים שלכם ותדע להביא אתכם לאן שאתם רוצים להגיע. מהן יתרונותיה שך Pjobs – עבודה בחו״ל, על פני האחרים? סיכמנו עבורכם כמה סיבות מובילות:

 

עבודה חוקית

בראש ובראשונה, חשוב כי שהעבודה שתקבלו תהיה חוקית. רבים מחפשים עבודה בשוויץ, וחלק בוחרים לעגל פינות ולבחור בדרך הלא חוקית – אבל זה יעלה להם ביוקר, וחבל. אתם יכולים להסתכן בביטול הויזה שלכם וגירוש מהמדינה, קנסות גבוהים ואף השלכות חמורות יותר. ולמה שתעשו את זה אם אפשר למצוא עבודה בשוויץ באופן חוקי? כל מה שצריך הוא לעבוד עם חברת השמה שמתנהלת באמינות ומהימנות, כמו Pjobs.

 

יועצים מומחים

כל אחד יכול להגיד שהוא יודע בדיוק איך ההליכים הבירוקרטיים עובדים בכל מדינה שהיא, אבל למה שתסתמכו על כל אחד? חברת השמה מקצועית כמו Pjobs מורכבת בין השאר מיועצים מומחים בתחומים שונים, מהתחום הכלכלי ועד המשפטי, יועצים תעסוקתיים ומומחים בענייני ויזות ואשרות. 

 

גישה למגוון משרות וקשרים ארגוניים

כשאתם בוחרים להשתמש בשירותיה של חברת השמה כמו Pjobs כדי למצוא עבודה בשוויץ, אתם מקבלים בין השאר גם גישה למגוון עצום של משרות בכל העולם. כחברה מקצועית עם ותק בתחום, יש להם קשרים עם ארגונים גדולים וחברות שמחפשות לגייס עובדים מכל העולם, כך שההיצע שלכם אוטומטית נהיה רחב ומגוון יותר. 

עבודה בשוויץ

ויזה, אשרה, דירה

חברות רבות יציעו לכם עזרה בחיפוש עבודה בשוויץ. אבל מה יקרה כשתקבלו אותה? מה לגבי ויזה מתאימה לשהות שלכם במדינה, ואשרת עבודה, כדי שהכל יהיה חוקי ומסודר? ובכן, חברת השמה מקצועית באמת תספק לכם שירות של הוצאת ויזה ואשרה למדינה הרלוונטית, ואף תעזור לכם למצוא סידור מגורים, במיקום נוח, שעונה על הצרכים שלכם, וכמובן – עומד בתקציב שלרשותכם. נותר רק לארוז!

 

לסיכום

עבודה בשוויץ

לא משנה מה הסיבה שלכם לחפש עבודה בחו״ל – בין אם המצב במדינה, הרצון לראות עולם ולחוות חוויות מדהימות, או להתנסות בחיים במדינה אחרת ולגלות תרבויות חדשות – כיום יש דרכים רבות למצוא לעצמכם משרה בחו״ל. אך אם אתם רציניים לגבי חיפוש עבודה בשוויץ, כדאי שתיקחו את עניין החיפוש ברצינות – ותיעזרו בשירותיה של חברת השמה מקצועית. בעזרתה תוכלו למצוא עבודה שתתאים לכם בול, לקבל אשרת עבודה ולאף למצוא סידור מגורים בדיוק בשבילכם. אז למה אתם מחכים?

מידע נוסף

שתפו אותנו

מעוניינים לעבוד בחו''ל?
השאירו את הפרטים שלכם,
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

עבודה בדובאי

עבודה באוסטרליה

עבודה באירופה

עבודה בעגלות

עבודות בחו״ל

שאלות תשובות