עבודה בתאילנד מומלצת + טיפים

לא משנה באיזה שלב אתם נמצאים בחיים, יכול להיות שמתחשק לכם שינוי. בין אם הוא נובע מרצון לראות עולם, מצב פוליטי או בטחוני, או אפילו הצעת עבודה של בן או בת הזוג שלכם – ישראלים רבים מוצאים את עצמם עם העיניים כלפי מדינה אחרת, ומעוניינים לנסות לחיות שם וכמובן, לעבוד. אבל איך מתחילים בכלל תהליך שכזה? מהן אופציות התעסוקה האפשריות במדינות אחרות, ספציפית עבודה בתאילנד? כל התשובות לכך ועוד נמצאות במאמר שלפניכם.

 

כסף מעבר לים 

כיום אנו חיים במציאות שונה מאוד מזו שההורים שלנו גדלו בה. העולם רק נהיה יותר ויותר גלובאלי, התקשורת בין המדינות מפותחת מאין פעם, ועל כן גם הכלכלה. ישנם מקצועות חדשים שפותחו עקב כך, כמו הנוודים הדיגיטליים – אנשי מקצוע שיכולים לשמור על פרנסה קבועה לא משנה מיקומם בעולם, דרך עבודה מרחוק עבור חברות שונות. ישנן דרכים רבות למצוא עבודה בחוץ לארץ, לא משנה מה התחום שלכם ובמה התמקצעתם – כל מה שצריך הוא ללמוד על המדינה ולהבין אילו אפשרויות קיימות בה.

 

למה דווקא עבודה בתאילנד?

תאילנד אולי מתקשרת אצלכם ליעד של אחרי צבא או של ירח דבש, אבל יש לה כל כך הרבה יותר מה להציע. מהמדינות היפות בעולם. עבודה בתאילנד בשונה מעבודה באוסטרליה הינה זולה במיוחד למחייה. בתאילנד יש שוק עבודה בתחומים רבים, התחום הגדול ביותר הוא כמובן מכירות, אך גם אם זה לא תחום שמעניין אתכם באופן מיוחד, זו לא האופציה היחידה, וחברת השמה מקצועית תוכל לעזור לכם למצוא עבודה בתאילנד בתחום הרלוונטי אליכם בקלות. 

 

למי זה מתאים?

אז למי בעצם יתאים לחפש עבודה בתאילנד? ובכן, כל עוד אתם בעלי חוש הרפתקה ואמביציה גבוהה, מעוניינים לחוות מקומות חדשים, לגלות תרבויות ולהתנסות במגורים בארץ אחרת – עבודה בחו״ל היא בשבילכם! האנשים להם הסיכוי הכי גבוה להצליח בעבודה בחו״ל הם אלו שיצאו לתהליך עם מטרה מוגדרת מראש, אומץ ונכונות להשקיע, שיתכננו את הכל לפרטי פרטים אך גם ישאירו מקום לטעויות וידעו לזרום עם סיטואציות ולא להתקבע. נשמע כמוכם? איזה כיף! אבל רגע, איך מוצאים עבודה רצינית בחו״ל, שתתאים לנו? שמעתם על Pjobs?

 

אז למה Pjobs?

ישנן חברות רבות המציעות את שירותיהן בתחום ההשמה במשרות לחו״ל של ישראלים, ספציפית עבור עבודה בתאילנד, שנעות על הסקאלה שבין מומחיות ומקצועיות, לחובבנות וחוסר ניסיון. אז מי הם Pjobs – עבודה בחו״ל ולמה לבחור דווקא בהם? ריכזנו עבורכם את הסיבות המובילות.

 

וותק וניסיון בתחום

כשמדובר בהליך משמעותי וחשוב כמו מציאת עבודה בתאילנד ומעבר אליה – אין מקום לחובבנים. יש לחבור לאנשי מקצוע, שמכירים את התחום, יש להם ניסיון של שנים בחיפוש, השמה ותקשורת מול גופים בינלאומיין, שיודעים במה להתמקד ואיך להביא אתכם אל עבודת החלומות שלכם בצורה יעילה ומהירה. 

 

ידע מעמיק על מגוון יעדים 

כשאתם בוחרים בחברה שתלווה אתכם לאורך התהליך הארוך והמורכב של מציאת עבודה בתאילנד ומעבר ליעד הנחשק, חשוב שתחפשו אחת שיש לה ידע נרחב ומעמיק על מגוון יעדים ברחבי העולם, ולא חברה שתוכל לתת לכם רק מספר מצומצם של אפשרויות. Pjobs נבדלת מהאחרים בכך שהיא מורכבת מאנשי מקצוע עם ידע נרחב על מגוון עצום של יעדים בעולם, מארה״ב העצומה, לאירופה מלאת האפשרויות, אוסטרליה השמשית ואף ארצות אסיה המדהימות.

 

קשרים לחברות גדולות

כשמחליטים לעבוד עם חברה גדולה, ותיקה ומלאת ניסיון כמו Pjobs, נהנים מיתרונות רבים בתחומים שונים. אחד מהיתרונות הגדולים הם הקשרים שיהיו לחברה גדולה ומובילה בתחום, לעומת מתחרים חסרי ניסיון. המומחים של Pjobs מנהלים קשרים שוטפים עם חברות מעבר לים, ויש להם את היכולת למצוא לכם הזדמנויות שוות במיוחד שלא הייתם מצליחים להגיע אליהן לבד, וכן לקשר אתכם לחברות, בעלי מקצוע וארגונים מכל העולם.

 

לא רק מציאת עבודה

כשבוחרים בPjobs, מקבלים הרבה יותר מכל מקום אחר. הם לא רק יעזרו לכם להבין את ההיצע והביקוש במדינת היעד, להכווין אתכם למה יכול להתאים לכם, לבחור ולסגור עבודה חדשה. אחרי שתתקבלו ותחליטו שאתם מעוניינים לעבור, הם יעזרו לכם בהנפקת הויזה המתאימה ליעד, ואפילו ימצאו לכם סידור מגורים, כך שתוכלו להיות בטוחים שהכל נמצא בידיים טובות ומקצועיות. כל מה שנותר לאחר מכן הוא לארוז מזוודה! 

 

עבודה חוקית

בואו נודה באמת, אף אחד לא רוצה להסתבך עם רשויות החוק, בטח שלא במדינה שהרגע עברתם אליה. מציאת עבודה היא דבר הכרחי כמובן בכל רילוקיישן, אך חשוב שהיא תהיה גם חוקית, כדי לאפשר לכם להתחיל חיים במדינה חדשה מבלי לעשות טעויות גורליות ולהסתכן בביטול הויזה או קנסות כאלו ואחרים. אצל Pjobs מובטח כי תקבלו הצעות חוקיות בלבד עבור עבודה בתאילנד, ותוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות, אחראיות ושומרות חוק.

 

תמיכה וליווי לאורך הדרך

מציאת עבודה בחו״ל היא תהליך ארוך, שמצריך בין השאר גם הרבה סבלנות ויכולת להתמודד עם מכשולים וקשיים שיצוצו במהלך הדרך הארוכה. למה לעשות אותה לבד? כשאתם מחליטים לחבור אל Pjobs אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו תמיכה לאורך כל הדרך, עזרה בעניינים בירוקרטיים למיניהם, עצות וטיפים להתחלת החיים החדשים שלכם במדינת היעד, קשרים ומציאת מכרים שיעזרו לכם להשתקע מהר וביעילות, ואוזן קשבת שתמיד תהיה שם עבורכם, גם ברגעים הקשים. 

עבודה עם הרבה כסף

לסיכום

ההחלטה לקום ולעזוב את העבודה ואת המדינה היא החלטה לא פשוטה, והיא כרוכה בשקילת פרמטרים רבים. ההליך הוא ארוך ומורכב, ולא מומלץ לעשות אותו לבד. בבחירת חברת השמה מקצועית לעבודה בחו״ל, שדואגת לכם למציאת משרה, הנפקת ויזה ואפילו סידור מגורים – אתם מבטיחים לעצמכם שקט נפשי, מגדילים את סיכויי ההצלחה שלכם, ויכולים לישון בשקט בידיעה שאתם בידיים טובות. נסיעה טובה!

מידע נוסף

שתפו אותנו

מעוניינים לעבוד בחו''ל?
השאירו את הפרטים שלכם,
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

עבודה בדובאי

עבודה באוסטרליה

עבודה באירופה

עבודה בעגלות

עבודות בחו״ל

שאלות תשובות