עבודה במכירות בשכר גבוה מאוד!

כל מי ששוקל קריירה במכירות, תוהה לגבי הפוטנציאל לרווחים גבוהים. למרבה המזל, מכירות נמנות על אחד התחומים הבודדים, שבהם עבודה קשה וכישרון יכולים להיות מתורגמים לתגמולים כספיים משמעותיים. החדשות הטובות הן שההזדמנויות למשרות מכירות בעלות שכר גבוה נמצאות גם מעבר לגבולות ישראל. במאמר זה נתייחס לאפשרויות השונות לעבודה במכירות שכר גבוה – הן בארץ והן בחו"ל

פיתוח ושימור יכולות

הצלחה במכירות, לא משנה איפה ובאיזו סיטואציה, תלויה מאוד בכישרון אישי ובעבודה קשה. כדי להגדיל את הסיכויים לזכות במשרת מכירות בתשלום גבוה, חשוב לפתח את כישורי המכירות, להישאר מעודכנים במגמות בתעשייה ולבנות רשת חזקה של קשרים.

מציאת עבודת במכירות עם שכר גבוה בחו"ל

אפשרות זאת יכולה להיות חוויה מרגשת ומתגמלת. הנה כמה יתרונות של קריירה כזו:

פוטנציאל השתכרות מוגבר  

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר במציאת עבודה במכירות בשכר גבוה בחו"ל הוא הפוטנציאל להרוויח משכורת גבוהה יותר ממה שהיית עשוי בישראל. זה יכול להיות נכון במיוחד במדינות עם כלכלה חזקה או ביקוש גבוה למוצרים או שירותים מסוימים.

חשיפה לתרבויות חדשות

עבודה בחו"ל יכולה להיות חוויה מאירת עיניים, המאפשרת לך לשקוע בתרבות חדשה, ללמוד שפה חדשה ולהשיג הבנה מעמיקה יותר של מנהגים ומסורות שונות. זו יכולה להיות חוויה אישית ומקצועית בעלת ערך שיכול לעזור לצמוח כאדם.

פיתוח מקצועי

עבודה בסביבה חדשה יכולה לעזור לפתח מיומנויות חדשות ולקבל הבנה מעמיקה יותר של ענף המכירות. כמו כן, ייתכן שתהיה הזדמנות לעבוד עם טכנולוגיות שונות או שיטות חדשות, שיכולות להרחיב את מערך המיומנויות ולשפר את היכולות בתחום זה .

הזדמנויות לטיול

עבודה במדינה זרה יכולה גם לספק את ההזדמנות לטייל ולחוות מקומות חדשים. השהות בחו"ל תאפשר לצאת לטיולים, בימי החופש, בערים סמוכות או אפילו במדינות אחרות, כך אפשר לצבור חוויות, להכיר אנשים חדשים מתרבויות ודתות שונות וליהנות מכל רגע פנוי.

הרחבת מעגל ההיכרויות

עבודה בחו"ל יכולה גם להרחיב את הרשת ההיכרויות המקצועית, לאפשר להכיר אנשים חדשים בענף השיווק והמכירות וליצור קשרים חדשים שיכולים להיות בעלי ערך לאורך הקריירה.

שיפור מיומנויות השפה

עבודה במדינה זרה משפרת  את כישורי השפה, במיוחד אם עובדים במדינה בה השפה המדוברת אינה שפת האם. שיפור השפה הזרה הכרחי, שכן בלעדיה יהיה קשה להצטיין בתחום המכירות. זו יכולה להיות מיומנות חשובה שתסייע בהמשך החיים האישיים והמקצועיים.

עבודה בשיווק מוצרים בעגלות

כשמדובר בעבודה במכירות בחו"ל (או בארץ) , עבודה בעגלות אינו בדרך כלל מסלול הקריירה הראשון שעולה על הדעת. עם זאת, יש למעשה הזדמנויות רבות לעובדים בתחום זה להתפרנס בכבוד ולחוות מקומות חדשים ומלהיבים. אחת האפשרויות הפופולריות עבור עובדים המעוניינים בשיווק מוצרים בעגלות בחו"ל היא לעבוד באתרי תיירות, כמו פארקי שעשועים או חופים. במקומות אלה, העובדים יכולים למכור מגוון מוצרים – מחטיפים ומשקאות ועד מזכרות וביגוד. באמצעות כישורי מכירה נכונים והתנהגות ידידותית, עובדים יכולים להרוויח עמלות משמעותיות מהמכירות שלהם, ולעתים קרובות מגיעות לכמה מאות דולרים ליום או יותר.

עבודה במרכזים מסחריים

אפשרות נוספת לעובדים בתחום זה היא לשווק מוצרים במרכזים מסחריים או שווקים גדולים. יש לדעת כי תחומים אלה יכולים להיות תחרותיים ביותר, אך הם מציעים פוטנציאל לנפחי מכירות ושיעורי עמלות גבוהים עוד יותר. במקרים מסוימים, ניתן לנהל משא ומתן על זכויות בלעדיות למכירת מוצרים במיקום מסוים, מה שיכול להגביר משמעותית את פוטנציאל הרווחים.

הבנה עמוקה של עקרונות שיווק

כדי להצליח בשיווק מוצרים בעגלות, חשוב שתהיה הבנה עמוקה של עקרונות המכירה והשיווק שניתן לרכוש גם ללא השכלה פורמלית. העובדים חייבים להיות מסוגלים למשוך לקוחות פוטנציאליים, להעביר את היתרונות של המוצרים שלהם ולסגור מכירות במהירות וביעילות. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים לטפל בעסקאות במזומן ולנהל רישום מדויק של המכירות שלהם.

תפקידי מכירות בחו"ל בשכר גבוה

כמה מתפקידי המכירות הרווחיים ביותר ניתן למצוא בחו"ל, במיוחד בארצות הברית, באירופה, באוסטרליה ובאסיה. ענפי המכירות במדינות אלו הן תחרותיות ודינמיות ביותר, ומציעות הזדמנויות רבות לאנשי מקצוע שאפתניים לטפס בסולם הדרגות ולהתפרנס בכבוד.

מנהל מכירות בחו"ל

השכר השנתי הממוצע למנהל מכירות שאחראי לפקח על צוות נציגי מכירות, הגדרת יעדי מכירות ופיתוח אסטרטגיות לעמידה ביעדים אלו\ בארה"ב, הוא בסביבות $126,000, בעוד שבאוסטרליה זה בסביבות 110,000 דולרים אוסטרליים. עבודה במכירות בחו"ל

נציג מכירות תרופות

אנשי מקצוע אלה עובדים עבור חברות תרופות ואחראים על מכירת תרופות מרשם לרופאים ואנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות. בארה"ב, השכר השנתי הממוצע לנציג מכירות תרופות הוא בסביבות $123,000, בעוד שבאוסטרליה זה בסביבות AUD $120,000.

סוכני נדל"ן

עוזרים לאנשים לקנות ולמכור נכסים, ומרוויחים עמלה על כל מכירה. בארה"ב, השכר השנתי הממוצע לסוכן נדל"ן הוא בסביבות $85,000, בעוד שבאוסטרליה זה סביב 100,000 דולר אוסטרלי.

נציג מכירות IT

אנשי מקצוע אלו מוכרים חומרת מחשב, תוכנה ושירותים נלווים לעסקים ולארגונים אחרים. בארה"ב, השכר השנתי הממוצע לנציג מכירות IT הוא בסביבות $88,000, בעוד שבאוסטרליה זה בסביבות AUD $100,000.

סוכן מכירות לשירותים פיננסיים

סוכני מכירות לשירותים פיננסיים מוכרים מגוון מוצרים פיננסיים, כגון ביטוח והשקעות, לאנשים פרטיים ולעסקים. בארה"ב, השכר השנתי הממוצע לסוכן מכירות של שירותים פיננסיים הוא בסביבות $78,000, בעוד שבאוסטרליה זה בסביבות AUD $90,000.

pjobs  –עבודה בחו״ל

לכל מי שמעוניין בעבודה במכירות שכר גבוה בחו"ל, מומלץ להסתייע חברת השמה כמו pjobs  -עבודה בחו״ל. זאת מתוקף הניסיון המוצלח של חברה זו לסדר עבודה במכירות לעשרות עובדים ישראלים ברחבי העולם. pjobs  -עבודה בחו״ל היא הכתובת שיכולה לסייע לך למצוא הזדמנויות עבודה, לטפל בהנפקת הוויזות המתאימות ולארגן לינה ומגורים. סיוע זה הינו בעל משמעות עצומה במעבר למדינה חדשה לצורכי עבודה.

מידע נוסף

שתפו אותנו

מעוניינים לעבוד בחו''ל?
השאירו את הפרטים שלכם,
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

עבודה בדובאי

עבודה באוסטרליה

עבודה באירופה

עבודה בעגלות

עבודות בחו״ל

שאלות תשובות