עבודה חלומית בניו יורק

התפוח הגדול והנוצץ של ארה״ב. כמה שירים נכתבו עליה, כמה סרטים עוסקים בה, סדרות טלוויזיה אייקוניות שמתרחשות בה ובכלל, נראה שהעולם לא נרגע מהעיר המדהימה הזאת, וכל שנה שעוברת היא רק הופכת ליותר נחשקת. ישראלים רבים חולמים לעבור לגור בה ולעבוד בה, וכיום יש אופציות רבות למימוש החלום הזה. אז איך מחפשים עבודה בניו יורק?

 

גלובליזציה במאה ה-21

החברה המודרנית עברה ועוברת גלובליזציה מטורפת, בעיקר בגזרה המערבית, וכיום הקשרים שקיימים בין מדינות העולם מאפשרים מעבר ומחייה כמעט בכל אחת, לא משנה מאיפה הגעתם. ישראלים רבים חושבים על מעבר לחו״ל ועבודה במדינה חדשה, מסיבות כאלו ואחרות – המצב בישראל, יוקר המחייה, רצון לראות עולם ולגלות תרבויות חדשות, ועוד. לא משנהה מהי הסיבה שלכם, אם אתם חולמים על עבודה בחו״ל, יש לכם מגוון אופציות. מה אתם חושבים על עבודה בניו יורק? גם אם אתם לא יודעים איך למצוא עבודה בניו יורק, אנחנו כאן עבורכם.

 

למה דווקא ניו יורק?

זו כמעט שאלה רטורית. ניו יורק עיר מטורפת, ויש בה הכל כולל הכל. עירוניות כיפית עם גורדי שחקים עצומים, מגוון רחב של אוכלוסיות שחיות אחת לצד השנייה, חיי לילה משוגעים, המסעדות הכי וואו בעולם, שבוע האופנה, פסטיבלי סרטים, הסנטרל פארק, ברודווי, ניו יורק עיר מלאה בדברים לעשות, סצנת הלילה בה מטורפת, היא מהמובילות בעולם קולינרית, ומתרחשים בה כל האירועים הכי גדולים, מאופנה למוזיקה ותרבות בכלל… אין באמת צורך להמשיך, נכון? ישראלים שמחפשים עבודה בניו יורק יוכלו ליהנות מכל הטוב הזה וגם מקהילה יהודית וישראלית גדולה, למקרה ויהיו קצת געגועים הביתה ותרצו לשמוע עברית ולאכול פלאפל. אבל רגע – אתם יודעים איך למצוא עבודה בניו יורק?

 

אז… איך למצוא עבודה בניו יורק?

שאלת השאלות. ניו יורק יעד פופולארי מאין כמוהו, וישראלים רבים חושקים בה. אבל איך מתחילים את תהליך המעבר אליה? קודם כל, אם רוצים לקחת את כל העסק ברצינות, כדאי למצוא חברת השמה. חברות השמה רבות יציעו לכם עזרה בלמצוא עבודה בניו יורק, אבל לא כולן תצלחנה באותה הרמה. אז איך מסננים את הטובה ביותר?

 

איך למצוא עבודה בניו יורק בעזרת Pjobs

ישראלים רבים מחפשים משרות רילוקיישן לצרכי עבודה, ואולי אף להשתקע במדינה חדשה וליהנות מאיכות חיים, חוויות חדשות ותרבויות מעניינות. אם החלטתם לממש את החלום, כדאי שתיקחו את התהליך ברצינות – ולשם כך קיימת Pjobs. מה מבדיל אותה מבין המתחרים? סיכמנו עבורכם את הסיבות המובילות:

 

ידע על מגוון יעדים בעולם

בתהליך שכזה, בעיקר בתחילתו – כדאי להישאר עם ראש פתוח. אתם לא יודעים אילו הזדמנויות מחכות לכם במדינות העולם, ואמנם כדאי לבוא עם מטרה מסוימת והבנה של מה אתם מחפשים, אבל חשוב להישאר עם ראש פתוח בכל הנוגע ליעד. לחברה מקצועית כמו Pjobs יש ידע נרחב על מגוון יעדים בעולם, כך שהם יוכלו לבצע הערכה כוללת של המצב שלכם, המטרות והרצונות שלכם, ולתת לכם המלצה על היעדים שיתאימו בצורה המדויקת ביותר למה שאתם מחפשים. בניגוד לחברה שמתעסקת במדינה אחת או שתיים, Pjobs מומחים במגוון יעדים ויוכלו לעזור לכם לנווט בין האפשרויות בקלות. אל תגבילו את עצמכם מראש – בחרו במקצוענים שיוכלו להשאיר את כל האופציות פתוחות עבורכם.

ותק וניסיון של שנים 

כשמדובר בהליך מורכב ורציני כמו רילוקיישן, אתם לא רוצים להתעסק עם חובבנים. עם כל הכבוד לרצון לתמוך בעסקים חדשים, כשמדובר בהליך כל כך חשוב ומשמעותי בחייכם וחיי משפחתכם, כדאי לפנות לוותיקים בתחום. חברה כמו Pjobs, לה ניסיון של שנים, תוכל לתרום לכם מהידע הנרחב שלה והניסיון שלה בתחום מול מדינות שונות, תדע להכווין אתכם לעבר הבחירה שתתאים לכם בול, וללמד אתכם איך למצוא עבודה בניו יורק, או בכל יעד אחר לבחירתכם.

עבודה בניו יורק

קשרים אל מול חברות גדולות במגוון תחומים 

כשאתם מחליטים לחבור אל המקצוענים של Pjobs, אתם פותחים לעצמכם דלתות רבות. לא משנה מהו התחום שלכם, Pjobs יכולים לקשר אתכם לחברה בינלאומית גדולה מהתחום, ולעזור לכם להשיג ראיונות עבודה ולהתקבל לאן שאתם רוצים! כשבוחרים בחברה בעלת קשרים עם חברות וארגונים בינלאומיים גדולים, אתם מראש מרחיבים את ההיצע שלכם ואופציות התעסוקה שיהיו פתוחות בפניכם, בין אם מדובר במציאת עבודה בניו יורק או ביעד קסום אחר. 

מקצועיות ומומחיות

כשאתם מחפשים את היעד הבא למגורים והעבודה שלכם, חשוב שתשימו את גורלכם בידיים מיומנות. Pjobs מורכבת מבעלי מקצוע בתחום הרילוקיישן, עם מומחים ויועצים מכל התחומים – מהתנהלות בירוקרטית מול המדינה, למהלך הכלכלי, האישי, התעסוקתי ואף בענייני מגורים. עשו לעצמכם טובה ובחרו ללכת עם חברת השמה שיודעת על מה היא מדברת, שתוכל להביא אתכם ליעד שלכם בלי פשרות, בזמן הקצר ביותר עם התוצאה הסופית המוצלחת ביותר.

איתכם לאורך כל הדרך

תהליך הרילוקיישן הוא ארוך, מורכב ומלא בקשיים. את חלקם אפשר לצפות, וכדאי להתכונן אליהם, ואת חלקם לצערנו לא. אבל אתם לא תהיו לבד.  Pjobs היא יותר מחברת השמה מוצלחת – היא תהיה איתכם לאורך כל הדרך, יחד מול כל המכשולים, מחיפוש העבודה עד הקבלה. מעבר לכך, יעזרו לכם לקבל את אשרת העבודה הרלוונטית ליעד, הויזה הנדרשת, נמליץ על ביטוח נסיעות לחו״ל ואפילו יסייעו לכם למצוא סידור מגורים, שיתאים לתקציב שלכם, למיקום הנחשק והצרכים הכללים שלכם. יש יותר טוב מזה?

 

לסיכום

תכנון מעבר לחו״ל הוא אף פעם לא מהלך פשוט. ישנם מגוון של אלמנטים שצריך לקחת בחשבון, וזה מהר מאוד יכול להפוך למאיים ומבלבל. כדי לבצע את המהלך נכון ולהגיע לתוצאה הרצויה, בחרו בחברת השמה שתמצא לכם עבודה בול עבורכם, ותהיה איתכם לאורך כל הדרך עד להגעה ליעד הנכסף. 

מידע נוסף

שתפו אותנו

מעוניינים לעבוד בחו''ל?
השאירו את הפרטים שלכם,
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

עבודה בדובאי

עבודה באוסטרליה

עבודה באירופה

עבודה בעגלות

עבודות בחו״ל

שאלות תשובות